13 lip 2015

#Beautiful nails

Hej !

Dawno mnie tu nie było,ale powracam z nowym postem :)
Sprawdzając instagramy dziewczyny z k-popu,zauważyłam,że przykładają one wiele wysiłku do tego by mieć 'oryginalne' paznokcie. Ozdabiają je naklejkami i różnymi drobiazgami. Takie dzieło wymaga sporo czasu jak i cierpliwości. Ja zazwyczaj maluje paznokcie matowymi kolorami,sporadycznie używam tych z brokatem. Jednak jest jedna rzecz o której też warto wspomnieć. Dziewczyny np.z Korei  również bardzo lubią używać bezbarwnych lakierów do paznokci. Ale większość z nich preferuje w kolorowych lakierach.










Paa :) !

2 komentarze:

  1. Patrząc na te kolorowe, długie i urocze paznokcie i na moje zaczynam zastanawiac się dlaczego matka natura podarowała mi tak beznadziejne szpony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zauważyłam, że dużo dziewczyn z k-popu ma śliczne paznokcie. Ja co najwyżej mogę sobie pomalować każdy paznokieć na inny kolor, bo choć naturalnie mają ładny kształt, to ja niestety nie mam talentu do robienia jakichkolwiek wzorków.
    Świetny post, najbardziej podobają mi się paznokcie na 3 zdjęciu .3.
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń